Bakgrund

lördag 14 april 2012

INTE gottgottigottgott

Vinet var inte gott. Blaskigt. Speciellt mer Down Under kom jag inte heller. Men om man är Down Under tycker man ju att man kanske ska bli mer uppåt då, om man dricker detta vin. Nej. Det var som sagt inte gott. Det blev ett glas och sen blev det tacos med la familia gånger två. DET var däremot både gott och trevligt. 

Jag har införskaffat Stopp & Väx.
Det smakar ju inte heller gott vilket iofs är meningen- men nu ska naglarna växa tänkte jag.

3 kommentarer:

  1. Jag vill också ha snygga naglar!

    SvaraRadera
  2. samma här!
    men jag använder vanligt nagellack och det har funkat skitbra.
    börjar få lite längd nu efter 4 veckor.
    känns damigt och lite mer kultiverat.
    lycka till sköna du :)

    SvaraRadera
  3. Ja det ser lite mer kvinnligare ut! Har funkat några dagar nu och hoppas att även jag kan hålla mig i 4 veckor utan återfall. :P

    SvaraRadera